Algemene garantie

 

Het team van Sarenza stelt haar collecties met de grootste zorg samen. Je vindt bij Sarenza veel merken die erom bekend staan van zeer goede kwaliteit te zijn.

Toch kan het soms voorkomen dat er iets mankeert aan een artikel. Als een artikel dat ten tijde van de levering niet voldoet aan de eigenschappen die de klant op grond van de Algemene Voorwaarden mag verwachten, kan de klant gebruikmaken van de garantie. Wij willen je verzoeken om bij het ontdekken van het gebrek tijdig een klacht in te dienen. Deze periode is wettelijk gezien 2 maanden. De garantie geldt tot 6 maanden na aankoop en is enkel geldig met betalingsbewijs. Er zijn enkele verschijnselen welke Sarenza.nl niet kan behandelen. Tot deze categorie behoren klachten over:
  • Beschadiging van het product door een onjuist of te intensief gebruik
  • Het afgeven van voeringen door transpiratie
  • Slijtage van zolen en/of hakken, en kale neuzen van kinderschoenen
  • Kapotte ritsen van schoenen en/of tassen
Alle mankementen die hierboven niet worden omschreven, nemen wij in behandeling. Er wordt allereerst bepaald of het artikel gerepareerd kan worden. Indien dit niet mogelijk is bieden wij een alternatieve oplossing. Voor eventuele vragen aangaande ons garantiebeleid kun je een e-mail sturen naar a2xhbnRlbnNlcnZpY2VAc2FyZW56YS5ubA== of bellen naar 020 262 81 80.

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag? De klantenservice is er om al je vragen te beantwoorden!

Neem dan contact op met de klantenservice