-19 %
-10 %
Sneakers New Balance KV500 J Blauw detail
Sneakers New Balance KV500 J Blauw model
Sneakers New Balance KV500 J Blauw voorkant
Sneakers New Balance KV500 J Blauw rechts
Sneakers New Balance KV500 J Blauw achterkant
Sneakers New Balance KV500 J Blauw links
Sneakers New Balance KV500 J Blauw boven
Klik om in te zoomen
Sneakers New Balance KV500 J Blauw detail
Sneakers New Balance KV500 J Blauw model
Sneakers New Balance KV500 J Blauw voorkant
Sneakers New Balance KV500 J Blauw rechts
Sneakers New Balance KV500 J Blauw achterkant
Sneakers New Balance KV500 J Blauw links
Sneakers New Balance KV500 J Blauw boven

New Balance
KV500 J

Wat is de prijs ? Dit is de laatste verkoopprijs die de fabrikant aanbeveelt.
€54,99
€44,50
Je bespaart €10,49
Kleur: GEI Navy/Green
Kies je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis bezorging vanaf €25 (anders €3,90)
  • Gratis retour & snelle terugbetaling
  • 100 dagen bedenktijd
  • Achteraf betalen via Klarna

SNEAKER SALE
-10% extra korting op alle sneakers in de solden t/m maandag 28 januari om 11 uur.
Een artikel dat aanvankelijk voor -40% verkocht werd zal toenemen tot -46%
In de weergegeven prijs is de korting reeds verrekend
Bekijk de producten >

Soort Sneakers
Ref. 132485
Seizoen Herfst/Winter 2018
Voeringstof Textiel
Kleur Blauw
Referentiemaat 31
Constructie Gesoldeerd
Land van fabricage Indonesië
Bovenkant / Schacht Synthetisch materiaal
Soort zool Uitneembare zool
Binnenzool Textiel
Buitenzool Rubber

Dit vind je misschien ook interessant

Klantenbeoordelingen

Geef als eerste een mening Geef je mening!

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou je zoals wij van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!