Sneakers New Balance KV500 Roze detail
Sneakers New Balance KV500 Roze model
Sneakers New Balance KV500 Roze voorkant
Sneakers New Balance KV500 Roze rechts
Sneakers New Balance KV500 Roze achterkant
Sneakers New Balance KV500 Roze links
Sneakers New Balance KV500 Roze boven
Klik om in te zoomen
Sneakers New Balance KV500 Roze detail
Sneakers New Balance KV500 Roze model
Sneakers New Balance KV500 Roze voorkant
Sneakers New Balance KV500 Roze rechts
Sneakers New Balance KV500 Roze achterkant
Sneakers New Balance KV500 Roze links
Sneakers New Balance KV500 Roze boven

New Balance
KV500

Kleur: PK Pink
Kies je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis bezorging vanaf €25 (anders €3,90)
  • Gratis retour & snelle terugbetaling
  • 100 dagen bedenktijd
  • Achteraf betalen via Klarna

Sneakers, acties & let's go!

Tot -50% op geselecteerde sneakers. Deze actie is geldig tot vrijdag 27 september tot 11:00u!

Ga ervoor!

Soort Sneakers
Ref. 126466
Seizoen Lente/Zomer
Land van fabricage Indonesië
Constructie Gesoldeerd
Referentiemaat 29
Kleur Roze
Voeringstof Textiel
Bovenkant / Schacht Synthetisch materiaal
Binnenzool Textiel
Buitenzool Rubber

Klantenbeoordelingen

Laatste reviews

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou je zoals wij van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!