Sneakers New Balance KV500 Blauw detail
Sneakers New Balance KV500 Blauw model
Sneakers New Balance KV500 Blauw voorkant
Sneakers New Balance KV500 Blauw rechts
Sneakers New Balance KV500 Blauw achterkant
Sneakers New Balance KV500 Blauw links
Sneakers New Balance KV500 Blauw boven
Klik om in te zoomen
Sneakers New Balance KV500 Blauw detail
Sneakers New Balance KV500 Blauw model
Sneakers New Balance KV500 Blauw voorkant
Sneakers New Balance KV500 Blauw rechts
Sneakers New Balance KV500 Blauw achterkant
Sneakers New Balance KV500 Blauw links
Sneakers New Balance KV500 Blauw boven

New Balance
KV500

Vanaf €45,00
Kleur: Navy/Yelow
Kies je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis bezorging vanaf €25 (anders €3,90)
  • Gratis retour & snelle terugbetaling
  • 100 dagen bedenktijd
  • Achteraf betalen via Klarna
Soort Sneakers
Ref. 126466
Seizoen Herfst/Winter 2019
Pasvorm Normaal
Constructie Gesoldeerd
Referentiemaat 29
Kleur Blauw
Voeringstof Textiel
Bovenkant / Schacht Synthetisch materiaal
Binnenzool Textiel
Buitenzool Rubber

Dit vind je misschien ook interessant

Klantenbeoordelingen

  • Comfortabel
  • Gemakkelijk om te dragen
  • Niet bestand tegen slijtage
  • Om te spelen
  • Wintertijd
  • Om regelmatig te dragen

Laatste reviews

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou je zoals wij van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!