Sportschoenen New Balance M880 Grijs detail
Sportschoenen New Balance M880 Grijs model
Sportschoenen New Balance M880 Grijs voorkant
Sportschoenen New Balance M880 Grijs rechts
Sportschoenen New Balance M880 Grijs achterkant
Sportschoenen New Balance M880 Grijs links
Sportschoenen New Balance M880 Grijs boven
Klik om in te zoomen
Sportschoenen New Balance M880 Grijs detail
Sportschoenen New Balance M880 Grijs model
Sportschoenen New Balance M880 Grijs voorkant
Sportschoenen New Balance M880 Grijs rechts
Sportschoenen New Balance M880 Grijs achterkant
Sportschoenen New Balance M880 Grijs links
Sportschoenen New Balance M880 Grijs boven

New Balance
M880

Kleur: Silver and Red
Kies je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis bezorging vanaf €25 (anders €3,90)
  • Gratis retour & snelle terugbetaling
  • 100 dagen bedenktijd
  • Achteraf betalen via Klarna

<< Een paar schoenen = -10% op een accessoire >>
BEKIJK ACCESSOIRES
De korting berekent zich automatisch in je winkelmandje.
Meer informatie? Zie voorwaarden van aanbiedingen.

Land van fabricage Verenigd Koninkrijk
Constructie Gesoldeerd
Referentiemaat 45
Kleur Grijs
Gewicht 330 g
Frequentie Regelmatig
Voeringstof Textiel
Bovenkant / Schacht Textiel
Soort zool Uitneembare zool
Binnenzool Textiel

Klantenbeoordelingen

Geef als eerste een mening Geef je mening!

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou je zoals wij van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!