Sportschoenen New Balance MTSUM Zwart detail
Sportschoenen New Balance MTSUM Zwart model
Sportschoenen New Balance MTSUM Zwart voorkant
Sportschoenen New Balance MTSUM Zwart rechts
Sportschoenen New Balance MTSUM Zwart achterkant
Sportschoenen New Balance MTSUM Zwart links
Sportschoenen New Balance MTSUM Zwart boven
Klik om in te zoomen
Sportschoenen New Balance MTSUM Zwart detail
Sportschoenen New Balance MTSUM Zwart model
Sportschoenen New Balance MTSUM Zwart voorkant
Sportschoenen New Balance MTSUM Zwart rechts
Sportschoenen New Balance MTSUM Zwart achterkant
Sportschoenen New Balance MTSUM Zwart links
Sportschoenen New Balance MTSUM Zwart boven

New Balance
MTSUM - Zwart

€119,99
Kleur Zwart (Blackgreen)
Kleine pasvorm, kies een maat groter dan je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis bezorging vanaf €25 (anders €3,90)
  • Gratis retour & snelle terugbetaling
  • 100 dagen bedenktijd
  • Achteraf betalen via Klarna

HAPPY HOUR

-10% extra vanaf €80 tot vrijdag 5 juni om 11:00 op bijna de hele website met de code HAPPYHOUR20

Ga ervoor!

Sport Running en Trail
Toepassing Trail
Terrein Multi terrein
Niveau Training
Maat Universeel
Ref. 166237
Seizoen Lente/Zomer
Breedte Standaard
Constructie Gesoldeerd
Referentiemaat 42
Kleur Zwart
Gewicht 245 g
Frequentie Af en toe
Voeringstof Textiel
Model MTSUM
Bovenkant / Schacht Synthetisch materiaal
Soort zool Uitneembare zool
Binnenzool Textiel
Buitenzool Rubber

Klantenbeoordelingen

Geef als eerste een mening Geef je mening!

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou je zoals wij van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!