-50 %
Sneakers New Balance WRL420 Roze detail
Sneakers New Balance WRL420 Roze onder
Sneakers New Balance WRL420 Roze model
Sneakers New Balance WRL420 Roze voorkant
Sneakers New Balance WRL420 Roze rechts
Sneakers New Balance WRL420 Roze achterkant
Sneakers New Balance WRL420 Roze links
Sneakers New Balance WRL420 Roze boven
Klik om in te zoomen
Sneakers New Balance WRL420 Roze detail
Sneakers New Balance WRL420 Roze onder
Sneakers New Balance WRL420 Roze model
Sneakers New Balance WRL420 Roze voorkant
Sneakers New Balance WRL420 Roze rechts
Sneakers New Balance WRL420 Roze achterkant
Sneakers New Balance WRL420 Roze links
Sneakers New Balance WRL420 Roze boven

New Balance
WRL420

Wat is de prijs ? Dit is de laatste verkoopprijs die de fabrikant aanbeveelt.
€99,99
€50,00
Je bespaart €49,99
Kleur: Dragon Fruit
Kleine pasvorm, kies een maat groter dan je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis bezorging vanaf €25 (anders €3,90)
  • Gratis retour & snelle terugbetaling
  • 100 dagen bedenktijd
  • Achteraf betalen via Klarna

<< Een paar schoenen = -10% op een accessoire >>
BEKIJK ACCESSOIRES
De korting berekent zich automatisch in je winkelmandje.
Meer informatie? Zie voorwaarden van aanbiedingen.

Soort Sneakers
Ref. 148781
Seizoen Lente/Zomer
Voeringstof Textiel
Kleur Roze
Referentiemaat 38
Constructie Gesoldeerd
Land van fabricage Viêt Nam
Breedte Standaard
Bovenkant / Schacht Leer/textiel
Soort zool Uitneembare zool
Binnenzool Textiel

Dit vind je misschien ook interessant

Klantenbeoordelingen

Geef als eerste een mening Geef je mening!

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou je zoals wij van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!