-30 %
Sneakers New Balance WSX90 Roze detail
Sneakers New Balance WSX90 Roze onder
Sneakers New Balance WSX90 Roze model
Sneakers New Balance WSX90 Roze voorkant
Sneakers New Balance WSX90 Roze rechts
Sneakers New Balance WSX90 Roze achterkant
Sneakers New Balance WSX90 Roze links
Sneakers New Balance WSX90 Roze boven
Klik om in te zoomen
Sneakers New Balance WSX90 Roze detail
Sneakers New Balance WSX90 Roze onder
Sneakers New Balance WSX90 Roze model
Sneakers New Balance WSX90 Roze voorkant
Sneakers New Balance WSX90 Roze rechts
Sneakers New Balance WSX90 Roze achterkant
Sneakers New Balance WSX90 Roze links
Sneakers New Balance WSX90 Roze boven

New Balance
WSX90 - Roze

Wat is de prijs ? Dit is de laatste verkoopprijs die de fabrikant aanbeveelt.
€119,99
€84,00
Je bespaart €35,99
Kleur Roze (Light Pink)
Kies je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis bezorging vanaf €25 (anders €3,90)
  • Gratis retour & snelle terugbetaling
  • 100 dagen bedenktijd
  • Achteraf betalen via Klarna

HAPPY HOUR

-10% extra vanaf €80 tot vrijdag 5 juni om 11:00 op bijna de hele website met de code HAPPYHOUR20

Ga ervoor!

Soort Sneakers
Ref. 176590
Seizoen Herfst/Winter
Breedte Standaard
Constructie Gesoldeerd
Referentiemaat 38
Kleur Roze
Voeringstof Textiel
Model WSX90
Bovenkant / Schacht Textiel
Soort zool Uitneembare zool
Binnenzool Textiel
Buitenzool Synthetisch materiaal

Dit vind je misschien ook interessant

Klantenbeoordelingen

Geef als eerste een mening Geef je mening!

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou je zoals wij van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!