Sneakers New Balance YC220 M Blauw detail
Sneakers New Balance YC220 M Blauw model
Sneakers New Balance YC220 M Blauw voorkant
Sneakers New Balance YC220 M Blauw rechts
Sneakers New Balance YC220 M Blauw achterkant
Sneakers New Balance YC220 M Blauw links
Sneakers New Balance YC220 M Blauw boven
Klik om in te zoomen
Sneakers New Balance YC220 M Blauw detail
Sneakers New Balance YC220 M Blauw model
Sneakers New Balance YC220 M Blauw voorkant
Sneakers New Balance YC220 M Blauw rechts
Sneakers New Balance YC220 M Blauw achterkant
Sneakers New Balance YC220 M Blauw links
Sneakers New Balance YC220 M Blauw boven

New Balance
YC220 M

€59,99
Kleur: Cbl Cobalt Blue
Kies je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis bezorging vanaf €25 (anders €3,90)
  • Gratis retour & snelle terugbetaling
  • 100 dagen bedenktijd
  • Achteraf betalen via Klarna

Aanbieding: Get up!

-15% vanaf €90
-20% vanaf €140

Deze aanbieding is geldig tot vrijdag 18 oktober 2019 tot 11:00u met de code: GETUP19 op geselecteerde artikelen.

Let's go!

Soort Sneakers
Ref. 211331
Seizoen Lente/Zomer
Constructie Gesoldeerd
Referentiemaat 35
Kleur Blauw
Voeringstof Textiel
Bovenkant / Schacht Synthetisch materiaal
Soort zool Uitneembare zool
Binnenzool Textiel
Buitenzool Synthetisch materiaal

Dit vind je misschien ook interessant

Klantenbeoordelingen

Geef als eerste een mening Geef je mening!

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou je zoals wij van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!