15 jaar: we lopen over aan liefde! Voor jou, en voor alle vrouwen, hebben wij 6 t-shirts met onze voormalige partners en illustrator ontworpen. Voor elk t-shirt (in biologisch katoen) wordt €5 gedoneerd aan "En avant toute(s)", een organisatie die zich inzet tegen geweld, en vóór gelijkheid.
Van de illustratie tot aan de verpakking... In 2017 lanceert Elise haar gelijknamige merk en toont ze haar talenten als grafisch ontwerper door middel van collecties met prints en levendige kleuren, haar handelsmerk. Dit alles, met materialen die de planeet respecteren!
Ga ervoorBrenda & Brenda, alias Mathilde en Sarah, de oprichters van salut beauté, een duo met een passie voor mode, humor en samenwerking. Samen stellen ze zich in 2018 het "nieuwe uniform" voor, een gedurfd concept van de "total look": om de wereld te veroveren zonder deze te verwoesten.
OntdekkenDe achtergrond van Valentine weerspiegelt, net als het merk dat in 2006 werd gelanceerd, haar gemoedstoestand: vrij en gepassioneerd. Met expertise vanuit all hoeken van de wereld denkt ze graag anders over mode. Stedelijke silhouetten, elegant en casual, vrouwelijk of boyish, het is er allemaal.
Ik wil dit t-shirt!Quentin is geboren in de zachte Franse Rivièra, een wereld die zijn werk en zijn illustraties, die zowel minimalistisch als kleurrijk zijn, blijft inspireren. Als meervoudig kunstenaar waagt hij zich ook aan andere kunstvormen, zoals schilderen, collages en het maken van patronen...
ShoppenCreëren terwijl je plezier hebt, dat is Elsa's credo. Het begon eens allemaal met een blog en doe-het-zelf mode en beauty. Toen lanceerde ze in 2017 haar studio Mumuse, waar ze zich met een team animatiefilms, stop-motions, gifs en meer realiseert... Altijd met vastberadendheid om haar eigen stijl luid en duidelijk te delen.
Ik wil!Achter dit poëtische en betrokken merk zit een zus en een broer, Clemence en Matthew. De in 2015 gelanceerde Côme maakt naam dankzij zijn geborduurde en ethische liefdeswoorden en vervolgens dankzij zijn vrijere en meer verantwoorde benadering van ready-to-wear: geen collecties, maar "tijdloze" edities.
Bekijken